100205

Jag ser mig själv som bäst på vissa saker. I alla fall är jag lägenhetsmästare på NHL 09 på Xbox, även om Adam lyckades besegra mig i en match så var jag totalt överlägsen honom i precis allting. Fast den titeln lär jag väl förlora efter lördag då Fischer flyttat in. Aja, får nöta lite single player då så man får upp sina skills. Just det, på lördag kommer mina skapare ner med alla mina grejer. Känns bra, är lite handikappad här hemma utan mikro och taklampor. Även fast avsaknaden av mikro inte är så farlig som jag fruktade, har fungerat relativt bra. Utom i tisdags morse då jag fick hjärnsläpp vid produktionen av gröt. Hällde upp allting i tallriken och ska precis till att ställa in den i mikron då jag inser faktum - jag har ingen mikro. Surt, sa OG och kokade upp gröten old school i en kastrull istället. Men jag måste bara påpeka faktum. Att bo i lägenhet är tusen gånger bättre än att bo i korridor. Allting känns bara så sjukt mycket bättre, och det bara efter tre dygn. Och när alla grejer (och fischer!) kommer på lördag blir det ännu mer positivt.

La vida está mejorando, cada día un poco más.

Kommentarer
Postat av: Axhk

0-2 med mer än dubbelt så många skott på mål. Mästare idd ;p

Förresten, tekningar någon?

2010-02-06 @ 13:14:42
Postat av: OG

stfu!

2010-02-07 @ 01:04:49
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0