2056

Försöker förklara för min kropp att det absolut inte är okej att vara sjuk just nu, då det om cirka 21 timmar kommer dra ihop sig för inflyttningsfest. Jag är på bättringsvägen, men helt kry kommer jag antagligen inte bli förrän i april då det blivit lite varmare. Hade en nice muntlig presentation på spanskan idag, gick fram och sa det jag skulle säga på typ två mi nuter. Det gick bra, hann knappt bli nervös. Fast eftersom det var på spanska hade jag ett färdigt manus, men snart kanske man vågar sig på att jobba med enbart stödord.
Igår hade vi hockeyvaka här hemma. Lite Finland-Vitryssland som sagt, lite Sverige-Kanada som inte var en trevlig historia. Efter 5-0 i första rundan bestämde vi oss för att kolla curling istället, det var mer intressant och givande. Sen då, Sverige-Tüskland, 2-0 och stundtals väldigt segt och tråkigt spel. Men man kanske inte ska vänta sig så värst mycket mer av första matchen i OS efter ett enda träningspass tillsammans. Hoppas på bättring imorgon mot Vitryssland och framför allt på måndag morgon då den viktigaste matchen spelas. Finland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0