la vida

Livet har sin gång, även som nyinflyttad. I morse blev jag väckt av fastighetsskötaren som skulle hit vid nio och byta min sovrumsdörr. Jag kan ha haft en väldigt otrevlig och nyvaken ton när jag bad honom att fixa det och sen gå innan jag halvsekunden senare var medvetslös igen. Den fjärde och sista delkursen inleddes idag, den som känns som den mest avancerade, Text, vilket innebär att vi ska läsa en hel del litteratur samt skriva uppsatser och ha oss. Men det kommer nog blir kul, läraren är en äldre man som är fantastiskt lik Sean Connery, men bara om man kollar från en viss vinkel. Men ändå, med en Sean Connery-look-a-like som lärare kan det inte gå fel. ICA besöktes idag, och frihetskänslan var total när jag insåg att jag inte behövde fundera på hur mycket plats allting skulle ta på min lilla hylla i kylskåpet. Det var bara att fylla korgen och se nöjd ut. Mindre nöjd såg jag nog ut när jag bar hem alla tunga påsar, men det var det värt.

Och bara för att en vän skippade sin vanliga sångtext för att ersätta den med en smiley;


Y pienso - si no existes yo me muero, en mi cabeza vive un sueño, y se a echo realidad
Y quiero - contarle al mundo entero, que tu vida es lo que quiero, y que tu eres mi mitad
Y pienso..si no existes yo me muero, en mi cabeza vive un sueño, y se a echo realidad..
Y quiero..contarle al mundo entero, que tu vida es lo que quiero, y que tu eres mi
Y pienso..si no existes yo me muero, en mi cabeza vive un sueño, y se a echo realidad..
Y quiero..contarle al mundo entero, que tu vida es lo que quiero, y que tu eres mi mitad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0