martes

Istället för att läsa lite spanska texter kan man skriva lite blogg. Om hur jag har ockuperat titeln som lägenhetsmästare i NHL, om hur snickarna så överdrivet humant väckte oss klockan nio i går morse med en slagborr i väggen. Mys. Eller så kan man skriva om Rebecka som var jättesnäll nog att komma över med semlor i eftermiddags, det var trevligt. Och gott. Nej, tydligen fanns det inte så mycket att skriva om, så jag återgår helt enkelt till min bok, har sju sidor kvar att läsa ikväll, sen kan jag känna mig duktig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där Rebecka måste vara den snällaste människan i världen. Fy fan vad bra hon verkar vara!

2010-02-09 @ 21:00:03
Postat av: OG

Hon är rätt okej faktiskt.

2010-02-10 @ 16:39:38
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0