whine

Jag har en sån där fantastiskt underbar dag idag, en sån där man bara längtar efter att råka ut för. Började igår kväll, då jag av olika anledningar fokuserade på fel saker och blev lite ledsen i ögat. Tur att jag hade fisk där som förstod vad jag gick igenom och var en riktigt bra roomie. Vi kollade på OS och lyssnade på kent och winnerbäck och hade det emo tillsammans. Sen fortsatte det idag med att jag försov mig, fullt ut. Vaknade strax innan ett och i och med att dagens enda föreläsning började vid tolv hade jag ingen lust att ta mig till skolan. Hysteriskt trevligt. Och som inte det vore nog så har jag dragit på mig en förkylning igen, rethosta, huvudvärk och alla andra vanliga symptom, precis i lagom tid tills seriösa månaden skulle börja med gym och grejer, och så underbart välplacerat med tanke på inflyttningsfesten på fredag. Men tills dess ska jag vara frisk. Så ja, summa summarum så har de senaste 24 timmarna inte varit helt okej, faktiskt de jobbigaste på bra länge, men jag antar att man får ha sina downs ibland, och i och med att man har såna så ser man fram emot de stunderna där man har det lite bättre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0