australia day

Uuh, blev inte mycket till festande. Jag tog det chill på rummet istället och tänkte lägga mig tidigt så jag skulle kunna sova ut riktigt utan att sova bort hela dygnet. Om ni nu kollar på klockslagen när detta inlägg skrivs så ser ni att det gick sådär. Somnade runt elva, det var duktigt och nåt jag inte gjort på ett bra tag. Fast sen vaknade jag vid tolv och hade ont i halsen och knarkiga drömmar om NHL 09. Måste verkligen sluta spela det där spelet. Kunde inte somna om, så jag drog igång Matrix Reloaded som jag började kolla på förra veckan och såg klart den. Sen var jag lite hungrig så jag gick ut i köket och tog mig lite flingor. Det var gott. Fick sällskap av efterfestarvänner från korridoren, och vi har suttit och snackat strunt och ätit pommes frites fram tills nu typ. Det var kul. Jag kan fortfarande höra dem där ute, jag som trodde att de skulle sova. Aja, lycka till med att komma upp tio imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0