Festivalande

Kollar runt lite på artisterna som släppts till Peace&Love och förundras faktiskt över hur mycket kvalitet det är i årets bokningar. Innan jag verkligen kollade noga var det typ Kent och D-A-D. Så när jag fick sms om att det skulle bli ett stort bandsläpp nu i veckan tänkte jag att; fan, nu blir det nåt asbra. Och så blir det...Jay-Z. Jag lyssnar inte på hip-hop/rap (finns det någon skillnad mellan de båda genrerna?) Så jag funderade lite över om det verkligen inte skulle bli några bra grejer i år. Och kollade upp det. Och insåg att jag hade fel.

Artister/Band som jag vill se, som jag tycker är bra.
D-A-D
Kent
Mando Diao
The Ark
John Fogerty
The Hives
Wolfmother
Hardcore Superstar

Artister/Band som jag kan tänka mig att se, men som mest är "stora" namn och kul att de kommer till Borlänge.
Alice in Chains
Europe
Mastodon
NOFX
Robyn
The Kooks
Them Crooked Vultures
Michael Monroe

Artister/Band som jag inte har något intresse i, som bara är "stora" och det är kul att de kommer till Borlänge.
Jay-Z

Typ. Detta är ingen komplett lista, utan bara nåt jag slängde ihop för kul. Denna lista bör inte användas som vägledning till vad jag egentligen kommer se när det väl är dags för festival.


peacelovelogo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0