äh, jag har tråkigt..

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Contento. Har precis börjat vakna och solen skiner som aldrig förr. Ska ut snart.
Favoritgodis: Vingummi tror jag, men jag äter inte godis så ofta
Är det nåt du absolut inte äter: Brysselkål, aldrig mer.
Kläder just nu: Morgonrock
Musik just nu: Volbeat - The Garden's Tale, bara för att den får mig att minnas förra våren/sommaren.
Vad sa du senast: Vet inte om jag sagt nåt till mig själv idag, annars var det väl "hörs imorgon" eller nåt.
Favorit-hangout: Hänger väl oftast på donken, men jag skulle inte kalla det för favorit
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: LÄTT 80-talet.
Fisk eller badkruka: Beror på humör och sällskap :)
Saft eller alkohol: Hm, alkohol?
Hur många kuddar sover du med: Två.
Favoritväder: 23 plusgrader med lätta svalkande vindar. Eller nåt.
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: Datorn, obegränsad tillgång till öl, en gitarr, tjejen jag tycker om och ööööhmm..lite mat :P
Spelar du nåt instrument: Räknas Guitar Hero? Nämen kan väl grunderna på vanlig gitarr iaf.
Morgon- eller nattmänniska: Natt, solklart.
Sparare eller slösare: Är ganska sparsam av mig ändå, fast det är klart man kan bli bättre.
Vem är viktigast för dig: oj, vet inte riktigt..
Bästa film: Pulp Fiction och The Shawshank Redemption.
Tror på liv på andra planeter: Jorå, varför inte?
Kommer du ihåg din första kärlek: Japp.
Är du fortfarande kär i henne: Näpp.
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på mirakel: Nu börjar frågorna bli lite tråkiga...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jao.
Har du en besatthet?: Njae, det tror jag inte..

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, fint!

2009-04-04 @ 16:12:27
URL: http://sarateresia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0