desolation row

Det var rätt okej att jobba idag, 14-22. Kan bero lite på att jag fick ta det chill i DT-ettan i några timmar. Och tidig rast. Det gör väldigt mycket, även om man käkat innan så blir iaf jag alltid så seg om man jobbar mer än tre timmar innan rasten. Sen brukar det inte spela så stor roll att man har fem timmar kvar efteråt. Låter kanske lite knas, men så är det.
I morgon ska jag träffa A-C på HSB och prata lägenhet, tiden är inne känns det som. Lite scary.
Dagens löprunda var inte lika skön som den jag tog i måndags, nu gjorde det förbannat ont i höger smalben och jag kände att mitt löpsteg inte alls satt där det skulle, kändes som att jag sprang och haltade. Måste ha sett jätteroligt ut, och när jag försökte justera det så snubblade jag bara fram. Inte bra. Inte bra alls, hoppas det känns bättre imorgon.
Peace&Love har gått ut med speldagar för de artister som är klara, och jag måste säga att det börjar asbra redan på torsdagen, med Volbeat och Mötley Crüe. Fast så var det väl förra året också om jag inte har fel, att de flesta bra artisterna spelade redan första dagen, undrar varför det är så? För att folk inte orkar vänta på sina favoriter? Eller nåt annat?
Nu blir det en kopp te och lite rostade mackor tillsammans med nån film eller tv eller liknande innan det är sovadags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0