impuls.

Fick sms av P3 runt halv tolv i morse som tyckte att vi skulle ta oss till gymmet. Inte alls helt fel tyckte jag, så nu har jag börjat gymma igen, för sjuttielfte gången. Får se hur länge det håller den här gången. Jag måste ju hålla någon form av form (höhö) eftersom jag ska springa en halvmarathon i Stockholm i september. 
Men det kändes okej iaf, lite tungt var det väl att lyfta samma vikter som jag inte använt på en månad, så man är ju ringrostig, men kan man hålla i detta (peppar peppar) så blir det nog asbra. Vi bestämde iaf att vi ska dit imorgon igen.
Sen blev det en runda på kupolen, hade inte tänkt köpa nåt utan bara kolla runt lite. Såg en snygg jacka på stadium som jag inte köpte, sen såg jag ett par Fred Perry-sneakers på MQ som jag köpte. Bara på ren impuls, så nu är jag 800 spänn fattigare men ett par asheta skor rikare. Försöker intala mig själv att det var värt det, kommer nog ta ett tag.


Kommentarer
Postat av: Frida

skor är ALLTID värt det.

2009-04-02 @ 19:26:32
Postat av: OG

Sån tur att nån förstår mig iaf.. :)

2009-04-03 @ 04:40:48
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0