nattutsvävningar.

Det är alltid den där sköna känslan som kommer nu, man har kommit hem efter ett långt och segt arbetspass, fast man vet att man gjort ett bra jobb och kan vara nöjd över det. Men känslan nu är bara så trevlig, man kan gå och lägga sig, vilket jag ska göra, eller så kan man käka lite först, kanske till och med dra igång en film och däcka till den. Det är oftast väldigt trevligt och småmysigt på natten, man är lite seg, inte många vakna som man kan snacka med, och det bästa som går på tv är typ 24 vision. Fast nu går ju iofs CSI Miami, så jag antar att det vinner.
Imorgon ska jag på återbesök till tandläkaren, har för mig att de ska fixa nån fyllnad i en tand. Ganska liten procedur hoppas och tror jag, annars kommer jag vara helt galet irriterad på jobbet sen. Mer än vanligt då. Men det känns jobbigast är ju att det ska kosta så galet mkt pengar, det var enklare och bättre när man var yngre, fri tandvård. Eller så skulle man kanske ha fortsatt inom det militära, de har också fri tandvård. Sånt tycker jag om. Benefits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0