rockmaker.

Hm, två dagar utan blogginlägg..moget. Känns som att helgen gått helt galet fort fastän jag inte gjort så överdrivet jättemycket. Var hos syrrran på kalas igår, åt god mat och fikade och hade allmänt trevligt. Men jag tror deras unge avskyr mig, så fort han hamnar i mitt knä så börjar han gråta. Känns stabilt. :/ Syrrans kille bjöd på Jack Daniels till kaffet också, och det kunde man väl inte tacka nej till, så det började redan då på eftermiddagen. Sen fortsatte kvällen hos Jonny med lite singstar och så, innan vi drog vidare till en annan fest på Hagalund och lekte lite med ormar och spindlar. Det var kul :)
Sen blev det Flamingo. Igen. Det är ju gratis så, var väl inte direkt überkul, men ett antal öl senare så tänker man inte så mycket på det, gillade verkligen Michael Jackson-låtarna på slutet, det höjde stämningen. Blev fyllekäk på donken innan jag fick skjuts hem av Linnea, tack för den :)
Idag vaknade jag runt halv tio av att munnen var torrare än sandpapper, så jag fick ta mig upp och vingla fram till köket och hälla i mig typ tretton glas vatten innan jag tog mig tillbaka till sängen och sov till ett, välbehövligt. Sen ville jag ner på marknaden så jag tvingade med Sara dit, gick några varv, köpte lite onödiga grejer, och en present till Jonna som fyller år (grattis) Sen blev det mat på donken (igen) och där hängde vi ett tag. Följde även med Simon och ägg tll Hedemora för att hämta lite grejer till restaurangen, mest för att vi hade ganska tråkigt, eller för att vi är nolives, ingen vet. Det var rätt kul iaf, sen drog vi till Jonna för att säga grattis (tack för tårtan). Nu har jag hamnat här, ska slänga i mig lite mat igen innan det är dags att sova, ska öppna imorgon. Me no like.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha nej vi har verkligen inga liv. :P

2009-04-20 @ 00:01:40
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0