tosdagseftermiddag.

Aaah, så skönt med en ledig dag så här mitt i allting. Tandläkarbesöket igår var..givande..Började med att jag fick en bedövning som gjorde att hela vänstra sidan av nederkäken inklusive tungan blev helt stum. Lite halvhärlig känsla ändå, tungan var som en fotboll typ och lät helt efterbliven när jag pratade. Sen skulle det borras och grejer, trots bedövningen gjorde det rätt ont, men det värsta var över rätt fort. Sen använde hon typ 20 olika grejer till att fylla i hålet med. Tog väl en halvtimme eller så, sen skulle jag jobba med den där bedövningen i käften. Jag antar att de hade rätt kul åt hur jag pratade på jobbet.
Dagen så här långt har inte varit direkt produktiv, har tvättat bara. Typ. Nu sitter jag och kollar på Simpsons och trivs rätt bra. Ska klippas sen också, det var på tiden, mitt hår börjar bli väldigt vildvuxet känner jag. Svart regnskog.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du vet att du är ganska så utpekad på



http://takashi.blogg.se/



Töntigt av honom att hänga ut dig sådär tycker jag .

2009-04-09 @ 21:06:02
Postat av: Linneus

But we likes the black rainforrests ^^

2009-04-10 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0