24 horas.

Sådär, seminariet gick bra, och om 24 timmar sitter jag hemma i Borlänge. Det enda jag har kvar att göra här är att tvätta lite kläder så jag kan packa väskan. Plus att jag måste se till att den mjölkliter jag har kvar blir uppdrucken, men jag ser inte det som ett stort världsomspännande problem. Just det, jag ska ju faktiskt till parken imorgon igen, lärarna bjuder in till frågestund inför tentan vi har om tre veckor. Känns givande, men jag tänker ändå gå dit, om inte annat för att säga hej då till klassen. Wanker, det luktar pannkakor från köket, jag är sugen på att göra egna men jag har inga ägg. Och inte tillräckligt med mjölk heller för den delen. Lever sista veckan på hamburgare eftersom jag inte vill köpa på mig massa grejer som bara ska ligga över julen. Så därför; hamburgare till middag, rostade mackor utan pålägg till lunch. Tror det är bra att jag kommer hem, så jag får äta riktig mat för omväxlings skull. Nu börjar Simpsons, Oscar out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0