crash.

Mycket trevlig avslutningsfesthängmys hos Camilla igår, kojor byggdes, snöbollar kastades, drinkar blandades och dracks, det skrattades och logs, många låga språkvetarskämt, speciellt när klockan blev sent och vi blev trötta. Men kul var det, och jag kommer sakna Uppsala under lovet. Men det ska givetvis bli skönt att komma hem också, har ju inte varit hem sen oktober, undrar om mamma minns hur jag ser ut..?
Nu försöker jag förbereda mig för seminariet imorgon, sista för året. Det går sådär. Eller jag vet vad det är jag ska säga, jag har bara inte riktigt lyckats få grepp om helheten än. Men det får se till att lösa sig så springer vi förbi morgondagen och sen åker vi hem på fredag. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0