19.

Så, natt ett av sex flöt på utan några större bekymmer, ikväll är det dags för nummer två, och den ska förhoppningsvis vara rätt lugn den med. Det brukar vara natt fyra och fem som tar mest på de psyksiska krafterna. Den sista natten däremot går man mest runt i ett komaliknande tillstånd och bara inte bryr sig. Fast det där med att inte bry sig har jag kommit till för längesen, visst, klart jag sköter mitt jobb, men om jag får chansen att ta det lugnt så är jag inte den som är den. Har inget mer att bevisa nu, är bara mental överlevnad som gäller för närvarande. Det regnar ute idag igen, big surprise. Tur då att jobbet har delat ut paraplyer till samtliga anställda, där sparade jag in nån hundralapp (eller vad ett paraply nu kostar). Så nu slipper jag iaf leka amfibie på väg till jobbet. Fast nu verkar solen titta fram igen, skumt, vädret leker jojo ser det ut som. Om en kvart regnar det igen, garanterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0