just like heaven.

Istället för sol på taket så blev det mulet och mer mulet och tillslut så blev det regn så jag stannade inne och läste lite Offside, fotbollsnörd som man är.
Kvällen har varit produktiv iaf, har intresseanmält minst 10 lägenheter/rum i Uppsala så nu är det väl bara att vänta och hoppas på det bästa, fast det kommer antagligen inte bli såhär enkelt, men man får väl leva i sin lilla illusion om att det kommer lösa sig på det bästa sättet utan att man behöver röra mer än ett finger.
Tror att det är något med Valencias tv-matcher, och speciellt när jag tittar på dem, för då brukar de allt som oftast spela helt värdelöst och förlora mot skitlag, som idag. Jag är deras jinxare, så därför ska jag inte se nästa match de spelar så får vi se hur det går då.
Nu är det dags att ta tag i 1. Disken och 2. Högen med tvättade kläder som ligger på sängen, innan det är dags för og att sova.

Kommentarer
Postat av: Kusin Sofie

Det är klart att du ska slippa bo på en bänk i Engelska parken - det ordnar sig ska du se. Nu kollar jag av med alla som bor eller har känningar i Uppsala!

2009-05-03 @ 23:13:16
URL: http://sofietholerus.wordpress.com
Postat av: OG

Åh, underbart. Tack :)

2009-05-03 @ 23:27:03
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0