kändisspotting på ica.

Såg lokalkändisen nummer ett, Jonas "Heavy" Stentäpp, gräva bland potatisarna för nån timme sen. Han och hans sällskap verkade vara i grilltagen. Det ska jag nog också bli, snart. Folk från jobbet ville tydligen grilla och dricka lite i parken och jag är väl inte den som är den. Synd bara att det skulle krocka med El Clásico som börjar om typ två minuter, men jag är ju inte på väg än så lite fin fotboll kan man ju se iaf. Tror på oavgjort ikväll, typ 2-2 eller nåt.
Och jag har efter åtta månader i min lägenhet kommit på hur man kommer ut på taket, så där har jag legat och solat lite under eftermiddagen, mycket skönt. Lite småblåsigt efter ett tag bara, men där kommer jag spendera en stor del av sommaren iaf.
Tog en löprunda idag också, runt 40 minuter den här gången, kändes halvbra, fick lite ont i axeln av någon dum anledning, och vänsterfoten känns fortfarande som en klumpfot, fast det har nog fortfarande med ovana att göra hoppas jag.
Nu ska jag se lite fotboll, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0