nattbloggaren.

Så, från att ha varit duktig mot mig själv och gått och lagt mig i tid och sovit till inte eftermiddagen tidigare har jag nu gått tillbaka till de gamla vanorna. Fast inte så extremt mkt, men tillräckligt mycket för att inte kunna somna klockan tre på morgonen. Så då tar jag väl och kliver upp och klottrar lite i bloggen, msnar med andra folk som inte kan sova och dricker lite mjölk. Jag gillar mjölk.
Iaf, en annan anledning till att jag inte kan sova, som jag inte tror ett dugg på, men det blir en bra övergång till nästa ämne i inlägget, är att jag ska på kryssning i morgon och att jag därför skulle ha nån form av resfeber. Som sagt, inte troligt. Mitt livs första kryssning, ska bli så galet kul, och framför allt ska det bli kul att träffa alla gamla lumparpolare igen.  Känns som att jag skrivit detta tidigare, men om jag nu har gjort det så skyller jag på att klockan är tjugo över tre på morgonen och jag har rätt att svamla/upprepa mig hur mycket jag vill.

O: Hjälp mig med packlista inför kryssningen.
J: en flaska sprit + kondomer.

Hm, tydligen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0