psychosocial.

Så, lördagkväll. Har varit uppe sen fem imorse och det börjar ta ut sin rätt. Jag kommer verkligen inte orka med nån fest eller liknande ikväll, det blir bara en slö hemmakväll med nån film eller whatever. Känner mig helt avdäckad, fast fortfarande vid medvetande. Typ. Sista öppningspasset avverkades i dag, och det var rätt kul ändå, bra folk som jobbade och jag hade koll på läget när jag som vanligt sprang runt som en nackad höna i dt2. Det har blivit mitt ställe nu, där jag alltid får vara typ, inga undantag. Sen ikväll har jag varit hemma hos mamma och pappa och käkat lite mat och snackat lite allmänt, de åker till Kreta imorgon, är något avundsjuk. Fast vädret hemma är inte så illa det heller, 25 grader och sol är inget man ska klaga på. Fast på tisdag skulle det tydligen bli 5 grader och regn... =/

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja klart, jag jobbade ju! (A)

2009-06-01 @ 01:02:50
URL: http://saranorell.blogg.se/
Postat av: Sara

- FAAAST, jag fick ju vara i lobbyn nästan hela halva passet!

2009-06-01 @ 01:03:36
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0