Apotekstammis?

Jag utnyttjade min tvåtimmarslunch idag med att gå ner på stan och besöka apoteket för att försöka hitta nånting som skulle kunna lindra min stackars förkylning som plågat mig ett par veckor nu. Och det gjorde jag, starka halstabletter, ipren (ipred?) och kinesisk örtmedicin som tydligen ska vara bra. Och dyrt blev det. Så istället för att som förra månaden spendera halva studiebidraget på kläder har jag nu den här månaden spenderat halva studiebidraget på medicin. Var ju där och shoppade loss förra veckan med. Hurra. Kan man få rabattkort på apoteket?

Kommentarer
Postat av: Frida

svar: ja det kan man, fast då måste du köpa medicin på recept ;)

2009-11-05 @ 20:05:21
Postat av: oscar

Så sjuk blir jag typ aldrig..

2009-11-05 @ 21:31:37
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0