0904

Man vaknar, kollat ut genom fönstret, ser ingenting..Det är tokvitt ute. Och det är inte snö som jag trodde vid den första anblicken. Utan dimma. Tur det. Idag kommer jag vara instängd i Engelska Parken mellan 10-18, dock med ett par raster. Men ändå! Argh. Dessutom ska vi pilla ihop ett grupparbete som ska vara klar imorgon. Är visserligen ingen större uppgift, men kan nog ta en liten stund. Jag glömde min bok som jag läser just nu på hemmaplan, så istället för att somna med Dan Brown i handen blev det att somna till Paul Baker, som skrivit boken till den tråkigaste kursen i världshistorien. Och det funkade minst sagt bra, det ska jag prova fler gånger när jag har svårt att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0