0144

En dag som inleddes bra med bakispannkakor och undvikande av religiös påtvingning med trevligt sällskap. Sol var det visst också, sol och varmt. Sen fortsatte dagen lite halvsegt med tafatta försök till pluggande och gitarrspelande. Dagens insikt är att Fade to black och The unforgiven låter likadant. Tvätta har jag hunnit med såhär nattetid. Det var tydligen för jobbigt att trycka in det i det alldeles för överfyllda dagschemat.

Imorgon skiktar vi på en bra dag. Ska vara med i en psykologisk undersökning, gå runt i stan i typ trekvart och lyssna på musik i en mp3-spelare för att sedan svara på några frågor, det funkar väl rätt okej för mig. Speciellt eftersom jag cashar in några biocheckar för besväret.

Nu väntar sängen. Nytvättade sängkläder. Det är jag värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0