apartamiento.

Jag har gjort en tillfällig mellanlandning i Uppsala, åker till Spanien imorgon och det ska bli kul. Nu har jag tvättat och packat och så typ hela dagen, skönt att få en extra dag till det. Hade jag gjort som det var tänkt från början hade jag kommit ner typ nu och varit tvungen att panikgöra det jag gjort på 24 timmar nu. Så änyway. Roliga saker händer i lägenhet. Grannar speciellt. I dag runt lunch var det en kvinna i huset mittemot som skrek väldigt högt och ilsket på arabiska eller liknande språk. Jag förstår nu inte arabiska men det lät som att det var en utskällning på gång. I ungefär en halvtimme. Blev väckt runt halv nio också först av hundskall utanför fönstret, följt av någon (ägaren?) som skrek "NEJ!". Väldigt högt. Repetera tio eller så gånger. Lägenhetsliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0