homesick?

Tenta 0800 imorgon. Jag har gett upp pluggandet för den här gången och hoppas på att det jag lärt mig kommer räcka till ett fint VG. Det vore en schysst avslutning på en bra första halva på vårterminen. Dock hoppas och tror jag att den andra halvan kommer bli bättre. Men först en vecka i Borlänge. Längtar lite. Eller ganska mycket faktiskt. Det är faktiskt som de säger, man uppskattar sin lilla, tråkiga, jobbiga och händelselösa hemstad mer när man flyttat från den. Det finns en viss charm med Borlänge ändå. Kanske.

Kommentarer
Postat av: Frida

o ja! om du blir hemma hela påsk kanske vi kan fixa en fika med de som är intresserade, jag åker hem på måndag.

2010-03-26 @ 12:18:10
Postat av: oscar

Nice, jag är där typ hela påsk, åker tillbaka ner på påskdagen eller annandagen.

2010-03-26 @ 17:07:27
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0