noviembre

Jag har mycket att göra här i Borlänge, mat ska ätas, vänner ska träffas och så vidare. Sen har jag en uppsats som jag i vanlig ordning väntat alldeles för länge med att börja skriva på. Så nu sitter jag här, 10 dagar innan deadline och köttar på. Det har i alla fall blivit fyra timmars mer eller mindre effektivt skrivande under eftermiddagen, men nu har jag tröttnat. Men om jag kunde ta mig upp innan tolv imorgon så kanske jag kan upprepa en liknande procedur. Kanske. Jag har i alla fall valt en bok som det nog finns tillräckligt med material i som man kan trycka ut på fyra sidor, det gäller bara att hitta rätt vägar, och ordbajsa. Bara ordbajsa, det är liksom det som gäller.

Och ute blir det mörkt och dystert, november har det blivit och dessutom vintertid, vilket gör att det är ljust till max halv fem på eftermiddagarna. Argh. Enda positiva grejen vädermässigt är att det är runt tio grader varmt på dagarna. Men det lär väl inte hålla i sig speciellt länge till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0