01.42

I kväll är en sån där skön kväll. Jag sitter med spotify-playlisten som går och tuggar lite i bakgrunden sådär halvostört som man vill att musik ska göra ibland. Nu har den gått hela vägen från Jimmy Eat World ända till Van Halen, då lär jag med andra ord ha suttit en stund. En annan grej med såna här sköna kvällar är att man (jag, som är rätt nördig av mig) tar steget in i wikipedias underbara värld och bara skummar igenom artikel efter artikel tills man kommer så långt in i detaljer om saker man knappt hört talas om tidigare och knappt minns vad man började läsa om två timmar tidigare. Jag älskar wikipedia. Det enda jag saknar ikväll är en skönare stol och en påse godis, typ. Oh, nu kom vi till Volbeat-delen av min playlist, me like.

Min lediga vecka då? Ska iaf gymma med p3 på tisdag har vi bestämt, det ska bli kul. Är så sjukt sugen på att lyfta skrot i några månader nu. Beach 2009 here I come! haha.. Onsdagen ska jag spendera i Uppsala med Mike, så får han försöka övertyga mig varför jag ska flytta dit. Och på torsdag ska jag tvätta. Bra vecka.

Leaving it all with your only friend
Her beauty was lifeless on the stair
Oh, baby I'll carry you away
Into the garden's tale

(fast helgens låt är fortfarande born to run!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0