frulle.

Sitter och trycker ett par mackor nu, har precis kommit hem från en fredagkväll som onekligen var vädigt intressant om inte annat. Så mycket supande som det var i matsalen ikväll har jag aldrig sett tror jag, fast vi kanske hade ögonen mer öppna ikväll..Vi skickade väl ut säkert 15 pers totalt under kvällen för att de inte fattar bättre än att man inte dricker alkohol på en familjerestaurang. Och dessutom fortsätter efter att vi sagt till upprepade gånger..suck..strunt samma att klockan är tolv på natten, donken är ingen stor förfest där man kan dricka sprit och öl hur man vill. Och vissa kan ju inte acceptera att man blir utslängd om man inte sköter sig heller, så då ska man hota personalen också. Moget. Slutade med att två securitas- och två polisbilar kom till jobbet och fick styra upp situationen. Lite läskigt var det, var lite hotfull stämning innan securitas kom dit, fast sen kände man sig rätt nöjd ändå :)

Nu är frukosten uppsäten, och nu fick jag grotesk ångest över mitt diskberg som säkert är 4-5 dagar gammalt nu. Många tallrikar och glas som måste göras rent. Men det får jag ta hand om imorgon när jag vaknat, nu är sömn ganska högprioriterat. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0