natt på jobbet.

Skulle egentligen bara jobbat 19-00 ikväll, några sköna timmar och lätta pengar tänkte jag. Men eftersom vi bor i en stad där det tydligen är helt okej att bära kniv när man går ut och käkar på en restaurang så blev kvällen lite längre än planerat.
Stör mig så jävla mycket, två killar som beställer vatten, och när de får sina muggar så går de och plockar läsk istället. Sånt händer ju typ hela tiden, men när Robbie gick dit och sa till dem så drar en av dem kniv. Helt jävla oprovocerat. För en jävla liten läsk. 10 spänn. Tyckte han att det var värt att hota min kompis till livet för. Vad fan är det som händer? Ska man behöva känna sig osäker varje gång man går till donken på kvällarna? Och vad är det som motiverar en människa till att dra kniv för att han blir tillsagd att han gjort fel, vilket han var väl medveten om? Idioti.

Iaf, polisen kom och tog vittnesmål och så, Robbie fick åka hem och lugna ner sig lite och jag fick jobba till halv tre istället. Funkade okej, det var rätt lugnt hela kvällen så.

Kommentarer
Postat av: Frida

gangstatown..

2009-02-03 @ 08:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0