so? i'm bored.

1. Hur gammal är du om fem år? 26
2. Vem var den sista du träffade? Pappa.
3. Hur lång är du? 182 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? Reservoir Dogs
5. Vem ringde du senast? måste kolla samtalslistan, pontus tydligen.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jo, det var ett tag sen.." till mats.
7. Vad är dagens planer? Dagen är slut, men morgondagens planer är att träna. No excuses.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms oftast, men jag har en mild form av telefonfobi. 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta, lyckligt också verkar det som.
10. När såg du senast din mamma? Igår. 
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? ett. gick upp då iaf.
13. Har du någon gång hittat en katt? Näpp.
14. Vilken är din favoritplats? Vet inte, när jag hittat den så säger jag till.
15. Vilken plats föredrar du minst? Busshållplatser är rätt tråkiga..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte i Borlänge. Verkligen inte. 
17. Vad skrämde dig som barn? Minns inte, det var längesen jag var barn.
18. Vem fick dig att skratta senast? Tv'n när jag kollade på Friends idag.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? För att äga, nej. För att ha köpt själv när de var nya, ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, skulle dock hellre vilja ha en stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Kalsonger.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? En plågsam natt..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Hm, det är oftast för kallt för att gå barfota hemma, så tofflor.
26. Är du social? Relativt.
27. Vilken är din favoritglass? Eftersom det är sommar så säger jag vanilj med jordgubbar och grädde.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa. Långt och länge.
29. Tycker du om kinamat? Friterade räkor istheshit!
30. Tycker du om kaffe? U ja.
31. Vad dricker du till frukost? Juice, kaffe om jag orkar fixa.
32. Sover du på någon särskild sida? Ovansidan har visat sig enklast..
33. Kan du spela poker? Kan väl grunderna iaf.
34. Tycker du om att mysa? Det är najs.
35. Är du en beroendemänniska? Inte direkt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? En av mina bästa vänner faktiskt.. 
37. Vill du ha barn? Ja, men inte nu.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och spanska. Tyskan har jag lyckats glömma bort. 
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Inget helst va?
42. Äger du dyra smycken? Nä.
43. Har du någon gång testat narkotika? Har hänt. (detta kommer mor och far läsa och förhöra mig om sen)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Har många roliga vänner.
46. Välj ett ärr på din kropp? Blindtarmen.
47. Vad har du för ringsignal? Nåt random som fanns inlagt från början. Min mobil är på lagning.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Vet inte, fråga mamma.
49. Flirtar du mycket? Antaligen omedvetet.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma, en liten minifest.
51. Kan du byta olja på bilen? Skulle väl kunna prova, sen om det görs rätt eller inte var en annan sak..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nä.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser Fever Pitch nu.
54. Läser du dagstidningen? På internet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Om det inte är jag som kör så visst.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Om jag lyssnar på radio så är det bandit.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Oj, minns inte.
59. När var du i kyrkan senast? I fredags, vi kikade in i Domkyrkan i Uppsala.
60. Vilka personer utmanar du? De som känner sig träffade, typ Frida.

Kommentarer
Postat av: Frida

ååh den måste jag kopiera :p

2009-06-15 @ 12:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0