P&L

Min älskade favoritfestival släppte en ny artist idag. Och det blev nånting jag verkligen kommer se fram emot. Inte.

Ulf Lundell liksom, hur kul kan det vara?

Funderar lite på alla band som kommer till festivalen, vilka är det jag känner att jag verkligen har som måsten att se i år, Kan väl räkna upp ett par på rak arm nu liksom; Mötley, Volbeat och Hellström typ. Men jag tänkte gå igenom listan av släppta band/artister och kolla vilka jag vill se, det kanske är fler än vad jag tror..


Backyard Babies - kan lätt tänka mig att se dem, bra rock. fast inget måste direkt...
Chris Cornell [US] - vill se, ska mycket till om jag ska missa detta.
Dia Psalma - det är alltid kul att se dia psalma ju :)
Håkan Hellström - har sett, vill se, kommer se. utan tvekan. om han inte lirar samtidigt som mötley eller volbeat typ.
Lars Winnerbäck - en av tre spelningar lär man väl kunna se iaf?
Mötley Crüe [US] - fick jag välja en spelning på P&L i år så är det denna. Får inte missas!
Volbeat [DK] - japp, och väldigt långt fram..

7 stycken, sen är det väl ett 20-tal till som man kan tänka sig att slinka in på i brist på annat att göra, men ett par till goa fina band vill jag nog ha. Var är Mando exempelvis? Tar gärna in Takida också. Eller om man får drömma lite, typ Foo Fighters eller Green Day...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0