:kirbuR

Eftersom folk verkar tycka att jag skriver lite för mycket om jobbet i min blogg (och det kan nog vara sant, men jag jobbar rätt mycket också såatt..nolife) Iaf, Wacko Jacko, eller Michael Jackson som han också heter, ska tydligen sluta nu. Med 10 konserter i London i juli, hade nog varit rätt kul att se, men njae. Och det verkar om man läser mellan raderna på pressmeddelandet att det inte är helt finito; Michael Jackson has announced today that he is returning to the stage for a historic 10 shows at the O2 Arena performing in London for the last time.
Notera att det står "In London" och att det faktiskt inte står att han ska framträda för sista gången ever. En liten parentes bara. Men iaf, har alltid (sen jag började skaffa nån form av musikssmak) gillat Michaels musik, tycker fortfarande att Thriller och Bad är två fantastiska skivor, med låtar som har sjukt skön rytm. För att inte tala om videon till Thriller. omg.

Nya band till Sonisphere idag också, inga såna där riktiga omgwft-släpp, inte för mig iaf, har aldrig lyssnat på Cradle of Filth eller Lamb of God eller så, men det får jag väl börja med nu snart då, jag ska iaf se Metallica, sådeså :)

Kommentarer
Postat av: Erik Orrgarde

Tjena,



Sag Metallica i Mandags, dom var hur bra som helst!!! 3dje gange jag sett dom nu, blir battre varje gang!

2009-03-06 @ 00:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0