easy.

Påsk alltså? Jag som har slut på ägg, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Eller nåt. Påsken känns fortfarande som en fett överskattad högtid, kan inte påstå att jag bryr mig speciellt mycket om den, just den här påsken gillar jag för att vädret är så galet bra, synd bara att man har jobbat hela helgen. Men jag är iaf ledig imorgon. Vilket får mig att tänka på att det är lördagkväll, och jag sitter hemma och gör mest ingenting. Och det är bara så skönt, har verkligen ingen lust att dricka mig full ikväll, så detta får bli den där vita helgen som far tyckte jag skulle ha. Nästa helg däremot..

Dagen har varit rätt givande. Seg men givande. Skällde ut en snorunge som lekte med speakerboxen. Eller skällde ut, jag bad honom dra åt helvete. Jag kan vara rätt elak ibland.. :)

Kommentarer
Postat av: ägg

Slut på ägg?! Illa. Jag kommer!

2009-04-11 @ 23:31:02
URL: http://massemarsipan.blogg.se/
Postat av: OG

Yay! :)

2009-04-12 @ 10:46:37
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0