....

Det där med att tappa disciplin är jag helt galet bra på. Idag hade jag väl tänkt ta mig upp relativt tidigt för att kunna gå till gymmet eller så, det slutar med att jag sitter här nu, klockan fem över två, nyvaken och inte har nån större lust med nånting.
Inte ens vädret ser direkt inbjudande ut, fastän det är typ 10 grader varmt ute.
Nu är det snart dags för natt nummer två, eftersom det gick relativt okej igår så hoppas man väl på nåt liknande ikväll. Eller relativt okej, OG var extrem virrpanna i Dt'n..Jäklar vad många det måste ha varit som kom hem med fel mat igår alltså. Jag skyller på värmen och lätt sinnesförvirring. Det går bra.

Nu till helgen är det påsk, tydligen. Hur mycket ska man orka bry sig om det? Städa lägenheten? Köpa nån liten fakekyckling och ställa på bordet? Jag ska ju ändå bara jobba hela helgen så, vad spelar det för roll?

Kommentarer
Postat av: ägg

Klart att du måste påskpynta. Det ör jätte roligt. OCh kycklingar är söta! :D

2009-04-07 @ 16:32:50
URL: http://massemarsipan.blogg.se/
Postat av: Frida

meeeeeen! vi ska ju påskumgås iallafall!

2009-04-08 @ 12:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0