nonsens

Jag har en skum känsla i kroppen, jag är helt död efter att ha jobbat hela helgen, men på samma gång känner jag mig nästan lite övernöjd med allting just nu. Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, det har givetvis lite med vädret och ljuset att göra, man blir ju galet nöjd när man kan glida runt i shorts och t-shirt och att man kan ha solglasögon utan att man skäms för det. Och så är det såna småsaker, som en liten enkel bloggkommentar, sånt gör en glad. Verkligen.
Pappa ringde precis, vi ska kolla på fotboll imorgon, Brage-Västerås på Vallen. Där har jag inte varit på många år, iaf inte för att se Brage spela. Har väl dömt fotboll där en del gånger, fast det var ju ett par år sen jag slutade med det nu. Men när man var liten hängde man ju på Vallen så ofta man kunde, Brage var ju laget liksom, glömmer aldrig 5-0 mot Jönköping en iskall höstdag då de tog steget upp i Superettan igen. Eller 2-0 i cupen mot AIK, goda tider. Och nu ska jag tydligen dit igen, får väl leta reda på min gamla halsduk då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0