soulweeper

Nyss hemkommen från en halvtimmes löprunda, och jag känner mig fortfarande vid liv. Mycket trevligt. Inga störande moment typ onda knän, andnöd efter fem minuter eller sega ben. Är verkligen taggad inför att komma i bra form inför Stockholmsloppet till hösten, hoppas det kan hålla i sig på ett bra sätt. Är ju så kul att ta sig ut nu när snön försvunnnit också, det hjälper ju en aning.
Annars har dagen varit rätt seg, klockan gick galet långsamt på jobbet, utom de första fyra timmarna för ovanlighetens skull. Sen efter rasten var det trök, hände inte så värst mycket, en typisk måndag.
Nu ska jag leta mig lite mat och kolla om det är nåt kul på tv, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0