viva la vida

Nu är det 2½ men på tv, de snackar om föräldraskap. Och fyllor. Samtidigt. Man måste bara älska det programmet.
Gårdagen blev rätt rolig, hamnade hos Johan och hängde med han och Sara på en del olika ställen, bland annat donken. Som sagt, det är där det händer. Kvällen slutade med att vi skulle kolla på Dumb&Dumber, OG däckade efter typ fem minuter, men vaknade en gång var typ tionde minut av Johans asgarv, haha. Ångrar lite att jag inte försökte hålla mig vaken mer än vad jag gjorde, den filmen har ju alltid varit en av mina stora favoriter. En skön klasssiker helt enkelt. Och det var rätt längesen jag såg den...fasen..men måste man sova så måste man. Vaknade runt elva på Johans soffa, som fortfarande är skön att sova på.
Har inte gjort speciellt mkt idag, sov för lite under natten så jag däckade väl av några timmar på min egen soffa. Vad är det med mig och att sova på soffor egentligen? Tog tag i mig själv efter några händelselösa timmar och gick ut och tog en löptur, det var bra skönt. Nu har jag lagat och ätit Spaghetti Bolognese, mycket gott. Vad jag ska göra ikväll har jag ingen aning om, att bli dretfull har jag ingen lust med, även om öllusten visade sig ganska rejält igår, eller hur Sara?
Vi får se vad det blir, sitter rätt skönt här faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, skojar inte! Ni fick ju för fan nästan orgasm båda två när ni bara lukta på ölen.

2009-04-18 @ 00:03:33
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0