rymd? jymd?

Fick en ganska rolig kommentar för nån vecka sen, det var från en person jag inte alls känner eller vet vem det är. Hur personen i fråga hittade min blogg har jag ingen aning om, och jag bryr mig inte direkt heller, kul med läsare. I alla fall så skrev hon så här som kommentar till ett av mina inlägg; "Menar du inte i rymden kan ingen etc?"  Och detta anspelar då till titeln på min blogg som heter "I jymden kan ingen höra dig gråta", om nån nu skulle ha missat det.
Hur som helst, så nej, om jag skriver " i jymden" så menar jag "i jymden", och de som inte fattar referensen till en av sveriges bästa komediserier ever kan väl gå och umgås med en spade eller nåt. Alternativt se tv-serien. Den heter Percy Tårar. Thx.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0