live from uppsala.

Sådärja, nu har og bosatt sig i Uppsala, som såhär efter två dygn verkar vara en schysst stad. Var inne i city en sväng idag och gick runt lite och fick nästan en mindre chock av att se att det var folk ute på gatorna i stan. Lite annorlunda mot Borlänge centrum det.. :P Har fått till mitt lilla 19-kvadratsrum rätt okej också, ny säng, ny soffa (bäddsoffa, så om nån kommer på besök och känner för att sova över så går det bra) och lite hyllor och tv och så. Kommer nog kunna trivas rätt bra här, grannarna (de få jag träffat) verkar rätt trevliga också. Är ett okej område jag bor i, Flogsta, och som jag fattat det så är det här typ alla studenter bor. Tog mig väl en kvart att cykla in till stan, vilket får duga, annars finns det viktigaste här i området, typ ica, ett par restauranger och sånt. Bolaget finns fem minuter åt andra hållet, yay.
Nu har jag inte så mkt mer att komma med, börjar bli lite hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0