you could me mine.

Söndag, fem över halv tio, sitter med laptopen (som jag umgås med alltför lite nu känner jag) på köksbordet. Det är varmt som fasen, jag är sugen på en kopp te. Det finns mkt te i det gär huset. I like. Igår blev det lite utgång med Sara och Hanna, först Butterfly som sög rätt hårt, fick flashbacks från kvällarna på Flamingo för tre-fyra år sen när man var 18 och inte visste bättre. Aja, en thai-öl senare gick vi till s2, och där var det folk vill jag lova, riktigt kul. Fast det berodde väl till stor del att Bolanche hade stängt. Efter krogen blev det donken innan jag tog cykeln hem och dog runt halv fyra.
Vi hade finbesök igår, eller fin och fin. Min systerson behövde barnvakt och mamma och pappa kunde ju ställa upp, det var rätt trevligt sällskap, även fast han bara är knappt åtta månader gammal och bara kan säga "AAAAA", "EEEEE" och "OOOOO" än så länge. Men framsteg i min relation till killen, tidigare har han bara grinat när jag hållt i honom, nu lyckades jag (om än tillfälligt) till och med få tyst på honom, yay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0