kallt!

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva dagen, började alldeles för tidigt gjorde den i alla fall. Och efter att konstaterat att min dator inte ville vara med mig som morgonsällskap hade jag inte så mycket annat att göra än att ta mig ner till skolan och närvara på frågestund inför den kommande tentan (kommande my ass, den är inte förrän nästa decennium). Och det var kallt. Rätt mycket kallt dessutom, att ta sig ner alltså, skolan är fortfarande varm. Som tur är. Sen hem och sova lite, packa mycket, ha väldigt mycket ångest för att jag kanske eventuellt glömt något. Fick skjuts ner till stationen, det var snällt. Tack Jacob. Sen klev jag in på stationen och skulle leta upp mitt spår och kliva på tåget.....när jag ser att det är försenat med en halvtimme. På grund av signalfel. Hurra. Så sitta i Uppsala Centrals minimala väntrum i typ trekvart i en inte alltför behaglig temperatur kändes inte direkt lockande. Men vad ska man göra? Nu ska man tydligen åka och hämta mor som varit på personalfest. Brb. Eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0