my hero.

December är närvarande. I högsta grad. Det har varit rätt kallt de senaste dagarna, eller i alla fall kallare än vad jag vant mig vid efter en höst som inte direkt innehåll många minusgrader. Och det är lite mysigt, när de regnblöta gräsytorna fryser till och det blir frost. Sånt är lite fint ändå. Men nu låter det som smatter utanför mitt fönster, det känns inte okej om det ska bli regn. Men det ska det givetvis, i alla fall under nästa vecka. I helgen ska det bara bli lite varmare säger min allsmäktiga väderguru www.yr.no.
Okej, nåt roligare då? Jo, min nya HTC Hero kom med posten idag, känns verkligen som en jättedyr (och snygg! snygg som fan är den) leksak så här långt, jag fattar typ ingenting. Men det ger nog med sig och jag kommer troligen ha mycket bra användning för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0