0534

Nu tänkte jag gnälla lite över natten som varit, fick hoppa in och stänga istället för att bara jobba till halv ett för newbie-erik behövde stöd när han skulle stänga för första gången. Klart man ställer upp ;P
Kvällens stora snackis var såklart malmö-bussarna. Vi hade fyra kassor öppna och det tog oss ca 45 minuter att servera cirkus 200 gäster. Tungt som fan. Och lite knäckande när man stod som ansvarig över köket och ser det berg (jag skojar inte, berg) av cheeseburgare som man skapat i förebyggande syfte försvinna på inte mer än fem minuter. fast det löste sig ganska hyfsat ändå, och kul var det ju :)
Sen orkar jag inte med att lagren på jobbet ska vara så sjukt överfyllda varje fredagkväll, det blir ju så eftersom vi har varuleverans inför helgen på fredagar, men det är rysligt jobbigt att klättra på pommes frites-pallar för att överhuvudtaget kunna se vad som finns i frysen när man ska räkna allt...Aja, det löste sig hyfsat ändå.

Nu är det slutklagat om jobbet, sitter med lite frulle nu, macka och ett glas mjölk och ska väl snart krypa ner i sängen då, även fast jag inte känner att jag direkt vill göra det, funderar på att dra igång en rulle eller nåt och se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna.

pussåhej

Kommentarer
Postat av: mumin

snäll du är oscar:)

2009-02-28 @ 10:52:00
URL: http://ikalainen.blogg.se/
Postat av: OG

Jag vet :) Eller hur menar du? :P

2009-02-28 @ 14:55:01
Postat av: mumin igen

att du är snäll:D

2009-03-02 @ 00:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0