då var det över.

Mina tio dagars ledighet, fan vad fort det gick. På riktigt. Så här snabbt går veckorna aldrig när man jobbar, no way. Fast det är ju klart, går snabbare när man gör nåt man gillar. Kanske skulle säga upp sig nu så är sommaren här imorgon?

Lyckades häva mig ner till gymmet idag igen, utan sällskap den här gången tyvärr, men det var kul ändå, lite axlar och rygg och lite löpning på det. Kände inget av mitt knä som var lite konstigt sist jag var ute och sprang för ett par veckor sen,  så det var skönt. Har lagt upp ett preliminärt träningsprogram med fyra pass i veckan på gymmet, men funderar lite på att lägga om det så att jag har ett rent konditionspass i veckan, har för mig att vi skulle springa en halvmara i Göteborg i vår, och då kan man ju inte komma helt olöptränad.
Resten av dagen har jag mestadels spelat tv-spel, NHL 09, snyggt som sjutton men lite svåra kontroller än så länge, men man lär sig väl. Sen drog jag ner på donken och träffade Jonna och Sara och snackade skit i ett par timmar, passade på att mobba Robbie som stängde när jag ändå var där..
Nu måste jag, verkligen, ta hand om min disk. Har gått hela helgen nu och jag börjar få slut på rena tallrikar.

16,30-02,30 imorgon, är inte överdrivet exalterad..

Puss och gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0