kallt?

Ja, en aning va.. Har varit hos Nyberg ikväll, ätit lite pizza på American Take Away och kollat på film. Nån tysk andra världskrigs-rulle som jag inte minns namnet på men som var väldigt stark stundtals. Fick en del lumpenflashbacks, som isvaksbadandet, även om vi inte gjorde det på riktigt samma sätt som i filmen. Och handgranatskastandet, minns när jag skulle kasta första gången, lyckades nästan kasta in granaten i skyddsväggen, det var läskigt. Näradödenupplevelse javisst. =/

Imorgon ska jag hem till mor och far och äta lite middag och så, bror kommer hem från Karlstad också, så hela familjen samlad för första gången sen jul typ? Det ska bli skoj.

Nu börjar det väl bli lite dags att lägga sig och läsa lite bok innan jag somnar, Liftarens guide till galaxen håller jag på att ta mig igenom igen, det var ett par år sen sist. Om man inte somnar för att man blir trött i ögonen av att läsa så gör man det åtminstone av utmattning för att man håller i den 850 sidor tjocka boken :o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0