måndag.

Argh, jag hatar måndagar. Verkligen. Det är bara alltid en sjukt jobbig dag där det verkligen inte händer nånting. Jo, en sak har hänt. Min matta är rödprickig efter att nån lyckades hälla ut ett glas rödvin på den i lördags. skit. Saltet vi hällde på direkt efteråt verkade inte fungera så jättebra, så tips på hur man får bort rödvinsfläckar mottages gärna.
Haha, just det, satt och kollade på Vänner för nån halvtimme sen. Det var avsnittet där Chandler och Monica friar till varandra, och jag satt hemma i soffan i min ensamhet och blev alldeles tårögd av ögonblicket. Trots att jag sett avsnittet 10 gånger tidigare och vet precis vad som väntar. Men ändå, mysigt. När jag blir stor ska jag också bli lycklig..
Folket hemma verkar ha blivit magsjuka också, hoppas verkligen det inte var pga maten vi käkade igår, jag klarar mig väldigt bra undan magsjuka just nu.

Kommentarer
Postat av: Frida

rödvinskommentar i TVÅ inlägg,så bitter oscar ;)

(obs!jag törs säga det endast för det var inte jag som gjorde det

för övrigt så ska jag oxå bli filmlycklig när jag blir stor.

2009-02-09 @ 22:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0