söndag.

Japp, utgång blev det igår, eftersom Frida hade den goda smaken att ta sig upp från Växjö över helgen. S2 som vanligt, lite halvseg, småmysig förfest hemma hos mig med tacos och melodifestival och så. Och stället (iaf köket) ser inte så värst inbjudande ut för närvarande. Nån lyckades spilla rödvin på vardagsrumsmattan också. Så nu är den halvt rapead. Fan.
Aja, S2 var kul, hookade upp med Larry och Pontus och pojkarna och hade det trevligt. Slutade på donk (som vanligt) med en välsmakande McFeast plusmeny, haha :)

Idag sov jag till kvart i två då mamma ringde och väckte mig och tyckte att jag skulle komma förbi på lunch. Och jag är inte den som säger nej till gratis mat och lite familjesällskap, så det bjöds på grillad kyckling och stekta rotfrukter med beasås, det var gott. Sen har jag varit där hela dan typ, kollat lite på hockey och sjungit lite singstar och så. Lyckades sälja tv'n också, Kristian var ett villigt offer och betalade 400 kronor för den. Mycket trevligt :)
Nu sitter jag och funderar vad jag ska göra resten av kvällen, jag vet vad jag borde göra, städa lägenheten. Men det har jag absolut ingen lust med alls. Kanske går nån film eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0