Steget är taget.

Så, har jag sålt min själ nu eller? Skaffat blogg och blivit precis som typ 75% av sveriges befolkning. Tja, skulle man völ kunna tycka, men folk vill att jag skriver och nu fick jag lust att skriva så.. :)
Skrivlusten kommer troligen av att jag är extremt trött, jag är inte övertrött längre, har liksom nått steget bakom övertrötthet. Överövertrötthet?
Har i alla fall varit vaken (typ) sen klockan 16 igår eftermiddag, efter en vecka stängningar på mitt underbara jobb.
Sen tänkte jag väl sova lite inatt då eftersom jag hade en tandläkartid (aj) vid halv nio imorse. Det gick sådär. Enda sömnen jag lyckades få var mellan tolv och ett då jag somnade på soffan kollandes på Californication (bra serie). Så istället för att sova inatt har jag diskat, tränat, organiserat min garderob och spelat tv-spel. Rysligt produktivt.
Idag efter tandläkarbesöket har jag i princip sysselsatt mig med meningslösa (nåja) saker för att hålla mig vaken. Har pillat lite med sladdar och så för att försöka koppla ihop laptopen med tv'n, har lyckats få över bilden nu iaf, fast ljudet är kvar i datorn. Sen var jag ut och sprang lite också, fast det var ett fett stort misstag är jag rädd, long story short så sitter jag här nu med ett knä som är halvt oanvändbart. Hoppas det inte är nåt allvarligt.
Nu har jag en sak kvar att göra idag, och det är att knata (halta) ner till ica och köpa lite mjölk och så..hoppas jag orkar bara.
Fast först blir det nån timme vid tv'n, 2½ men på trean just nu, tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0