2131

Blev en heldag hemma hos föräldrarna, det började med att jag skulle hämta minsta brorsan i Falun där han varit den senaste veckan, och eftersom jag inte har så mycket annat för mig om dagarna nuförtiden så gick väl det bra. Hängde där under eftermiddagen också, tog mig lite mat, kollade på lite film, morsan kom hem och klippte mig, yay för det, och så fick jag Peace&Love-smycket som jag funderat på att köpa själv, det var nice. Sen bjöds det på thaimat och lite öl, eftersom mamma och pappa firar 20-årig bröllopsdag idag (grattis). Sen fick jag skjuts hem och nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra av kvällen, är ganska trött eftersom jag inte kunde somna inatt heller, jobbigt med saker som stör en hela tiden, som gör att man inte kan slappna av riktigt.

Kommentarer
Postat av: Erik O

Konstigt. Jag och tjejen firade 4 år tillsammans igår... samma dag som föräldrarna.

2009-06-19 @ 10:37:34
Postat av: OG

Läskigt..

2009-06-19 @ 18:05:55
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0