men nej, nej nej.

Nej. Jag orkar inte. Jag orkar bara inte. I natt var en av de värsta nätterna jag haft på McDonalds under mina två år där. Studenten. Fulla studenter. Många fulla studenter. Sjukanmälningar och mindre bra planering. Storslagsmål och krossade bilrutor ute på parkeringen. Jag orkar inte. Jag vill och måste sova nu. Helst till på måndag morgon, är det okej? Så jag slipper gå till jobbet mer. Hade en trevlig dag iaf, fika med ägg och Johan "Ska vi inte ta en kaffe?" Tjena, vi blev kvar i över två timmar. Längesen jag hade en långfika, det var nice :) 
Nu är det gonatt. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Frida

usch usch,därför man höll sig på oskyldiga max.. men snart är det över håll ut, sen kommer sommaren och resten av livet :)

2009-06-06 @ 09:37:29
Postat av: Johanna

Till och med jag som inte jobbade där tyckte det var jobbigt på donken igår .. haha.

2009-06-06 @ 12:25:35
URL: http://beeergman.blogg.se/
Postat av: OG

Då är det illa. Riktigt illa.

2009-06-08 @ 00:48:11
URL: http://skrwt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0